Handig! Tijdelijke bedrijfsinfo op je Facebookpagina

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.6″][et_pb_row _builder_version=”4.4.6″ custom_margin=”|auto|-84px|auto||”][et_pb_column _builder_version=”4.4.6″ type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″ hover_enabled=”0″]

Tijdelijke info

De coronamaatregelen zijn iets versoepeld, maar we zitten nog steeds in een “targeted lockdown”. Goede kans dat de dienstverlening binnen jouw bedrijf aangepast is op de situatie. 

Afgelopen maand heeft Facebook een nieuwe feature online gezet waarmee je tijdelijke informatie kunt communiceren aan je volgers. Ook wanneer jouw dienstverlening ongewijzigd is, kun je dat hier natuurlijk ook aangeven. 

Je vind deze nieuwe velden bij Paginagegevens bewerken.

 

[/et_pb_text][et_pb_image src=”https://simpres.nl/wp-content/uploads/2020/05/Naamloos.jpg” _builder_version=”4.4.6″ title_text=”paginagegevens bewerken” hover_enabled=”0″ align=”center”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″ hover_enabled=”0″]

Scroll vervolgens door tot vlak onder je openingstijden. Je vind daar drie nieuwe velden. Hier kun je aangeven of je dienstverlening ongewijzigd is, tijdelijk gesloten is, of werkt met aanpassingen. 

Wanner je kiest voor Open met gewijzigde dienstverlening, krijg je nog een set extra velden tot je beschikking. Geef hier bijvoorbeeld aan of je alleen online diensten aanbiedt, bezorgt of een afhaalmogelijkheid hebt. 

 

[/et_pb_text][et_pb_image _builder_version=”4.4.6″ title_text=”tijdelijkedienstverlening” src=”https://simpres.nl/wp-content/uploads/2020/05/tijdelijkedienstverlening.jpg” hover_enabled=”0″ align=”center”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″ hover_enabled=”0″]

Zo kun je jouw doelgroep online informeren over jouw bedrijf in de coronaperiode, en straks ook weer gemakkelijk terug naar jouw gebruikelijke dienstverlening. 

 

Geen wijzigingen?

Ook als jouw dienstverlening gewoon op de zelfde voet doorgaat als voor maart 2020 kan het nuttig zijn dit aan te geven. Door bewust aan te geven dat je ongewijzigd verder onderneemt, laat je immers aan je volgers zien dat je hebt nagedacht over de situatie en er actief mee bezig bent. Actief communiceren heeft altijd de voorkeur. 

Kortom, duik even je pagina instellingen. In minder dan 5 minuten ben je weer helemaal bij.

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″ hover_enabled=”0″][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.6″ column_structure=”1_2,1_2″][et_pb_column _builder_version=”4.4.6″ type=”1_2″][et_pb_team_member name=”Esther” image_url=”https://simpres.nl/wp-content/uploads/2020/05/esther.png” position=”Eigenaar Simply Present” _builder_version=”4.4.6″ title_text=”esther” hover_enabled=”0″][/et_pb_team_member][/et_pb_column][et_pb_column _builder_version=”4.4.6″ type=”1_2″][et_pb_cta title=”Nieuwe content nodig?” button_text=”Contact” _builder_version=”4.4.6″ background_color=”#004b9b” button_url=”/contact” link_option_url=”/contact” hover_enabled=”0″]

Simply Present regelt het voor je.

[/et_pb_cta][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]