Simply Present begint… met koffie!

Ik ben geen heel fervent koffiedrinker. Toch hou ik van dat eerste kopje koffie voor ik aan mijn werk begin. Kortom, ik slingerde mijn espresso apparaatje aan (What else?) en besloot dat 1 oktober, Wereld Koffie Dag, een mooie gelegenheid was om Simply Present aan de buitenwereld te presenteren.

Simply Present; gewoon aanwezig zijn daar waar je doelgroep is. Of je nu online je producten aanbiedt of juist offline, er is een goede kans dat jouw doelgroep online is. En ik wil je helpen om die doelgroep te bereiken. Wat past er bij jouw bedrijf? Een folder website of een volledige Social media campagne? Of misschien heb je al wat staan maar kan het wel een opfrisbeurt gebruiken?

Positief

Volgens een Amerikaans onderzoek uit 2008 zijn we positiever tegenover anderen wanneer we een warm drankje in onze handen hebben. Het maakt onze brillen een tintje roze en zorgt voor een sprankje optimisme. Ik hou er van. Laten we samen eens een kop koffie drinken en kijken hoe ik je kan ondersteunen.